fredag den 17. oktober 2008

Wikipedia - Ting 22

Hvis man ikke kender til Wikipedia kan det godt virke lidt rodet, når man kommer ind første gang. Men bruger man lidt tid synes jeg det er godt. Det er gratis og kræver ikke licens, så alle mennesker kan bruge Wikipedia. Det er især smart, at det er så hurtigt opdateret. Tænker her på Vild med dans. Jeg fik da også læst om Maribo og der var også oplysninger om Maribo jeg ikke kendte til. Selvom jeg kun bor ca 15 km derfra. Tilgengæld var der ikke meget om Søllested, men dog en beskrivelse af hvor byen ligger. Det var også muligt at finde lidt om Bullerup, en lille forstad til Odense, hvor jeg er vokset. Det var hyggeligt.
Jeg bruger Wikipedia nu og vil fortsætte med at bruge det. Især derhjemme, hvis mit leksikon ikke slår til.

Det var næstsidste ting. Så er det tid til at hjælpe Lisbeth med et børnearrangement - det er jo efterårsferie, for nogle - bare ikke mig. Jeg har holdt lidt ferie - så ingen sure miner :)

Ingen kommentarer: