fredag den 19. september 2008

Ting 18 eKalender & e-boks

Hold da op det er længe siden jeg har skrevet på min blog. Før sommerferien - jeg kan næsten ikke huske så langt tilbage. Men pyt, nu er det fredag og tid til at rydde op. Det er snart længe siden jeg har kigget på ekalender & e-boks, men det kniber nogle gange med at få skrevet på bloggen.

E-kalender vil jeg nok ikke bruge, da jeg bruger min elektroniske kalender i outlook'en og den fungerer rigtigt godt. Samtidig fik vi en mail, at e-kalender kunne drille kalenderen i outlook. Jeg kan selvfølgelig godt se, det smarte i e-kalender, at man kan publicere ens ledige tid og andre derved kan se om man kan deltage i et møde. Det er selvfølgeligt også muligt i outlook, men det kræver at man kan/vil dele adgangen til kalenderen.

E-boks har jeg brugt i flere år, så det kender jeg ganske godt. Det synes jeg er smart, men jeg vil kun hjemme fra min egen pc. Lad os endelig få, så meget som muligt elektronisk.

Det må være slut med kommentarerne for nu. Lisbeth skal afløses i udlånet.

Ingen kommentarer: